Birmom Kizlar yaklasik 3 haftadir bi kendimi sismis gibi hissediyorum yatınca heryerim ağrıyor hemen kalkip dolanmaya başlıyorum oturmak yada yatmak istemiyorum boyle bi telasli gibiyim 30+3 olduk
2prensannesi06 Birmom 32 haftalık oldum şimdi 🤭 iyice şişti karnım elhamdülillah 🤲 vaktinde gelsin hepsi
Semanur21 Cevirmenannee bende 29+1 benide oturmak çok rahatsız ediyor her tarafım tutuluyor belim ağrımaya başlıyo çok ayakta kalınca yine aynı ne yapsak bilemedim 🥰
Neslihan1903 Bireylulmasali şükürler olsun bir daha hiç yükselmedi ve protein kaçağı da yok her hafta pazartesi doktoruma gidip idrar nst yapılıyor Şükrü iyi gidiyor bütün bebekler vakti zamanında sağlıkla gelsin inşallah 🤗 sorduğunuz içinde teşekkür ederim 🤩
Lokumcuk Gece uyanmalarına alıştım. Bebişin hareketlerini dinleyim diye uyanıyorum daha uyuyana aşk olsun
Vildan_B 30+2 şuan ve sadece uyku problemi yaşamaya devam ediyorum. Uyuduğumda da ağız kuruluğu oluyo sürekli uyanıyorum bu yüzden. 😏 Ama ağrım sızım yok çok şükür. 🤲
Handemehmetttt Bizde 30+1 olduk. Nefes alma problemi yaşıyorum resmen. Bide yatarken zorlanmaya başladım. Sağa sola dönerken çok zorlanıyorum. Ama en büyük problemim kesinlikle nefes. Hantal biride değilim çalışan biriyim ama neden böyle oldu anlamadım 😒😒💕
Handemehmetttt Birmom çok şükür yok doktoruma sordum. Bebek yukarı baskı yaptığı için normal olabileceğini söylemişti 😒👶🏻
Ceydaguzelerr Birmom yatarken sağa sola dönerken genital bölgemde çok ağrı oluyo vegenellikle oraya yakın kıpırdamalar oluyo