14.9 uzeri olur ise tehlikeli ben ilk hamileligimde yasadim hatta hastanede dahi yattim.sadece tansiyon degil 24 saatlik idrarda protein kacagi miktarida onemli.gebelik zehirlenmesine neden olabiliyor.doktorunuz ile bir konusun buyuk ihtimalle 24saatlik idrar biriktirmenizi isteyecektir.enseden gelen bas agrisi,gozde bulanik gorme ve ya sinek ucusmasi,karin ust bolgesinde agri vs gibi herhangi bir belirti var ise acile gidin en azindan iciniz rahatlar