Dryalp Kusura bakmayın bıraz açık konuşacağım 34haftalık hamileyim vajinamın sol iç tarafında ufak ufak şişlikler var birde böyle bastırınca açıyor üstten sabah kalktığımda agrı oluyor böyle olan var mı acaba ödem felan mı?
Minikasya Dryalp Benimki komple şiş. 27.haftamdayım ve ağrıdan geberiyorum. Yatakta sağa dönerken sola dönerken çektiğim acıyı sana tarif edemem. Heleki yürürken
Dryalp Minikasya bende anlamadım baskıdan herlde doktora demedım ama ödem var demıstı sabah kalkınca cok fena oluyor dimi sizinde nasıl geçer bilmem :(