Skrn_cakr0609 10+6 hamileyim tansiyonum düşüyor baş dönmem var Bi sıkıntı olabilir mi? Mide bulanmam hala geçmedi 😔😔
Minikasya Skrn_cakr0609 Tansiyonu doktoruna sormalısın. Bulantı ise geçedebilir geçmeyedebilir. Kişiye göre değişir
Gizoos Skrn_cakr0609 canım ilk üç ay şok normal tabi gene doktoruna sor ama korkma düşünesi normal çıkarsa problem
mlkkk Skrn_cakr0609 hamilelik belirtileri çok normal vücûd bebeği tabancı gördüğü için baş dönmesi mide bulantısı bayılma tansiyon düşüklüğü gibi gibi şeyler yaşaman normal
Dvoz1993 Skrn_cakr0609 aynı sıkıntı bndede oldu o hafta bı anda tansıyonum dusuyodu soguk terler bayılcak his doktor normal dedi o haftalarda olurmus mıgde bulantısıda eslıgınde cok kotu bi durum allah yardımcımız olsun valla