BNNRTNCKLC öncelikle geçmiş olsun, ben de 22+2 haftadayım, belim çok ağrıyor, egzersiz yapsam iyi gelir diye düşünmüştüm, ama doktoruma sorunca egzersiz yapmak sana iyi gelmez dedi, daha çok dinlenmen iyi olur, o yüzden doktora sormadan egzersiz yapmamanızı öneririm, ben doktor kontrolumdan önce yapmaya başladım hafif hareketler, ama onu bile yapamıyordum, egzersiz sonrası belim daha çok ağrıyordu, iyi ki devam etmemişim, siz de doktora danışmadan yapmayın, Allah korusun faydasından çok zararı dokunur, tekrar geçmiş olsun:)