Dün akşam yazmıştım sancılarımda değişiklik olduğunu sonrasında uyudum gece ise idrar kaçırdığımı sanarak uyandım afedersiniz sanki çiş yapıyor gibiydim hani zaten sık sık gidiyoruz Ya idrara azar azar geliyor heh işte öyle sandım neyse bezi değiştirip tekrar uyudum sabah baktım oda ıslak ben yine diyorum akıntı yada idrar 🤦🏻♀️ Onu değiştirmek için indirdim üzerimi altım çıplak bi baktım damla damla bacaklardan bir şey süzülüyor yine akıntı sandım ihtimal vermiyorum çünkü burada hep su gelirse çok gelir onu anlarsın su gibi boşalır falan yazıyorlardı o nedenle ihtimal vermiyorum. Gece gelip giden o sancılar da yoktu sabah. Bende duşa girdim sıcak suyun altına sırtıma karnıma tuttum sonra evi temizledim temizlerken baktım koyduğum diğer bezime fazla olacak derecede su aktı o zaman anladım ki tamam ya bu idrar değil bildiğin suyum geliyor eşimi aradım öncesinde aramıştım onada dedim işini bitir böyle durum var ama ben sanmıyorum sanırım idrar kaçırıyorum diye bahsetmiştim emin olunca yine acele etme dedim işini bitirsin istiyordum bide sanıyorum sancı gelir evde çekeyim 🙆🏻♀️ Su gelince beklenmezmiş ki zaten 🤦🏻♀️ Neyse baktım su geliyor yine koyduğum ıslanıyor baya aradım dedim gel gidelim hastaneye hastane çantamı da dün hazırladım 😄 neyse geldik hemen nts ye bağladılar dediler doğum sancısı çıkıyor alttan muayene etti dedi evet su gelmiş ama açılma yok sonra yatışımı yaptılar dediler 12 24 saat arası kendi sancının gelmesini bekleyeceğiz gelmezse suni sancı ile başlatacağız .. bu arada almanyadayım dil bilmiyorum ve eşimi de kabul etmediler eve gitti doğum olunca haber edecekler girebilecek inş doğuma. Sancım gelmiyor su gelmeye devam ediyor bilmiyorum nasıl ilerleme olacak biraz uzun oldu ama suyunuz gelirse damla damla bile olsa benim gibi idrar sanmayın kiminin azar azar gelirmiş kiminin birden Dua ederseniz çok sevinirim hepimize Allahım kolay doğumlar nasip etsin inşAllah 🙏🏼