Faziletttt Kızlar dün doktora gittim 13+6 günlük hamileyim %90 erkek dedi doktorum ya netten baktım 14 haftalık bebekler 45gr oluyormuş ama bnm bebeğim 70gr mış kafama takıdı sizinkiler ne kadardı bnm gibiyken çok merak ediyorum yanlış anlamayın kıyaslama değil kilolu olunca korkuyorum
tco Faziletttt internet yanlis bilgi coplugu. Doktorunuz sikinti yok demisse iciniz rahat olsun. Bende adanadayim metro hastahanesinin cihazlarini bilmiyorum. Cihazlari iyise cok erkenden cinsiyeti soyleyebiliyor doktorlar
Seher7213 Faziletttt bende dun dr gittim.maelesef ogrenemedim cinsiyeti daha erken dedi zaten usg hep bize bskiyodu bebisim 😄 bazi insanlar usg anliyolar cinsiyet bn bakiyorumda hic bisey anlamiyorum😅😅😅 Kilosunuda hic sormadim
Cansu10 Faziletttt bende 13+2 doktora erkeğe benZiyor dedim ağzından laf almak için oda evet dedi ama birdahaki kontrole net belli olur dedi 😍 ama kiloyla alakalı birşey söylemedi
Faziletttt tco cihazları iyi diye biliyorum çünkü yenilendi doktor iyi dedi ama ne bilim nette bakınca korktum teşekkür ederim
Hacer96 Merhabalar çok farklı konuya değineceğim ama bilginiz varsa lütfen yardım edin 11 haftalık hamileyim sinizüt ve migrenim var ayriyetten artan kan hacmi olduğu için hamilelikte baş ağrısı yapıyor günlerdir başım çatlıyor doktorum parol içebilirsin dedi ama her gün içmeye korkuyorum baş ağrısından uyku uyuyamıyorum siz de de böyle oluyor mu 😔
parasetamoll Hacer96 bende de var aynı sorun fakat parol fayda etmiyor ne yapsam da geçmiyor karanlık oda da geçmesini beklemek harici çare yok migren bantları deneyeceğim 😤
Gulecan Hacer96 Benim migren yada sinüzitim yoktu ama iki gündür çok şiddetli baş ağrım vardı buz koyup rahatlattım o iyi geldi bugün iyiyim çok şükür umarım bir daha olmaz çok zor gerçekten parol hiç geçirmedi bende
parasetamoll Hacer96 benim auralı ileri derece iki gün geçemeyince gözüme vuruyor maxalt hariç geçirmiyor benim
muhteriz Migreni olan hanımlar dün biri baş ağrısıyla ilgili bir post açmıştı pamuğa kolonya ve karabiber döküp bi tülbentle başına bağlıyormuş ve uyuyormuş iyi geldigi konuşuluyordu
Hacer96 Gulecan inşallah gerçekten baş ağrısı çok zor ben hapsız geçiremiyorum Allah korusun bebişlerimizi 🙏
Faziletttt Cansu10 bana doktorun kendisi dedi cnm 13+6 günlük hamileyim %90 erkek dedi değişir mi bilmiyorum