Bedir-Sevgi lekelenme içerde oluşmuş, dışarı atılmamış eski kandan kaynaklı oluyor. Hormon değişiminden tut, düşük tehtidine kadar pek çok nedeni var. Ben 8 haftalık hamileyim. İkizlerim olacak allah izin verirse. 6. Haftadan beri ara ara oluyor. Ama kanama olmadı hiç. Progestan ve proluton iğne kullanıyorum. Yani bence mutlaka sana yol çizicek bir doktor ile görüş. Benim yaşadığım durum ikiz gebeliklerde çok sık rastlansada doktorum tüm önlemleri aldı. Geriside allahın takdiri. Sormak istediğin her soruyu cevaplarım.