Kızlar açılma hiç olmadan suni sancı alarak açılma olup normal doğum yapılabilir mi? Bu şekilde doğum yapanlar var mı? 40.haftadayım çarşambaya kadar da gelmezse doktora suni ile başlatmasını istemeyi düşünüyorum ama suni sancı ile de açılma olur mu yoksa daha beklemeli miyim ? Yardimlariniza ihtiyacim var..