Armanc Kızlar benım rısklı gebelegım daha önce kürtajım ve oğlum 31 hafta dgdu sımdı 6 haftalık hamıleyım ımterntten bht clınıkte denız kanber acarı gordum gıden varmı nasıl doktor
HilalYlmz Armanc benim eczacımın eşi doğum yaptı o hastanede bi hafta önce bi ay sonra da yengesi doğum yapacak
Neslibt72 Armanc ben doğum yapmadım hamile değilim ama görünce yazmak istedim. Serpil hanıma gidiyorum genel olarak memnunum temiz ilgili bir hastane Serpil hanımda gayet samimi. Tabi gene doğum yapmış olanlar çok daha iyi yönlendirir ☺️