Mervee8 yani bence yapış şekline bağlı mesela benim annem bi süpürge yapar vallahi çocuk olsa düşer sanki halıyı döver öyle süpürür. Ama sakim sakin bir sorun olmaz bence aksine sana hareket olur. Ben her gün 4 kat merdiven indim çıktım ekmeğimi kendim aldım geldim evin içinde de her işimi kendim yaptım o yüzden totalde 15 kg aldım doğumda direk verdim ve normal doğum yaptım çokta kolay olmuştu. Hatta bebeğim daha 28. Haftada dönmüştü doktorda hareket etmenin buna faydası çok demişti. Ödem dahi olmadı bende. Bence devamlı oturmak o psikolojide durmak insanı daha hasta moduna sokuyor.