Mervee8 Benim tüp bebek değil ilk başta düşük riskim falan oldu ama sonra geçti. Sonradan durumum çok riskli olmamasına rağmen 20.haftadan itibaren ayakta yarım saatten fazla kalınca çok kötü belim ağrıyor ayaklarıma bacaklarıma vuruyor ağrısı normalde eve temizlikçi geliyordu o yüzden ama ailesi Corona olmuş diye gelme dedim ona bi süre o yüzden dün kendim yapmak zorunda kaldım temizliği mahvoldum ya. Gece yorgunluktan uyuyamadım bel ağrısından . Bence sende yapma şu an kendini daha hiç yormamışsan bilmezsin belki bel ağrısı çok fena oluyor ve yorulunca bebeğin hareketleride azalıyor bende hep. Allah korusun senin ki tüp bebekmiş dikkat et canım senden bebeğinden önemli değil evi eşin süpürsün silmeyi kendini yormadan belki yapabilirsin eğilip bükülmeden