Merhabalar, 41. Haftaya giriş yaptık. Artık hastaneye yatış yapılacak. İki seçenek sunuldu. Propess fitil ile rahim yumisatilip sonrasında suni sancı mı denenmeli? Yok sa sezeryan mi? ( Bu arada sancı, ağrı yok. Açıklık 1 cm, bebek kanala tam inmemiş.) Bu durumda suni sancı etki eder mi bebek inip açıklık sağlanır mi? Bu durumlari yaşayanlar lütfen yazar misiniz ??