Merhabalar benim ilk gebeligim ve çok bir bilgim yok ikili tarama testi yaptırmadım Zamanım geçmiş tama olarak ne hakkında bilgi veriyor 3lu test zamanı gelince onu yaptırmalı miyim acaba müdahale edilecek bi sıkıntı oluyor mu sonuçta kötü birşey çıkarsa