38+5′te yapıldı bana. Aşırı kısa sürdü çünkü bebek başı yukarıdaymış, devam etmeye gerek yok dedi doktor. Canım da hiç yanmadı. Bana muayeneyi 2 parmakla yaptı ama burada okuduğuma göre kimisine 4 parmakla yapılmış. Belki bebek kafası aşağıda olsaydı o da devamında öyle yapardı.