alimerve Gaz birikti sanki sol tarafıma ölüyorum ya resmen nefesimi kesiyo benim gibi olan çözüm bulan var mı
Sibeeelmoom alimerve aynı durumdayım canım bende kronik gastrit var hiç bir çare yok ben gebe olduğumu öğrendiğimden beri kat kar çorap ve patik çıkarmıyorum ayaklarımdan kendini sıcak tut ayaklarına ılık su torbası koyabilirsin, ve bol bol yürümeye çalış
alimerve Sibeeelmoom ya benim gebelikten önce de karın ağrısı olurdu ama bu ne böyle şimdi 10 katı resmen dediğin gibi çorap üstüne patik üstüne terlikle geziyorum evde gece yatarken bile çoraplayim napicam ya 😢
Sibeeelmoom alimerve valla hiç çare yok bazen öyle sancı oluyor ki ben ağlıyorum eşim ağlıyor ama gecicek ayaklarını sıcak tut şikayet etmeyelim bu günlerimize şükür 💘