Uykucusirine merhaba, ben de 29 haftalik hamileyim.
22. Haftamda detayli ultrasonda doktor bacak boyu 1 hafta geriden geliyor dedi. Ben de senin gibi cok stres yapip kafama taktim. İstersen amniyosentez yapariz ama gerek yok dedi ben de yaptirmadim.
2 hafta once kendi doktoruma kontrole gittigimde bu sefer bebegin bas ve govdesi 2 hafta onden gidiyordu ve bacaklar hala normal haftasindan 1 hafta gerideydi. Dun kontrolum vardi. Bacak boyu normal haftasina gelmis :)
Gobek ve kafa hala onde ancak takilacak bir durum degil.
Doktorlar 1-2 hafta farkin normal oldugunu soyluyor. Onemli olan gelisiminin devam etmesi.
Bol bol sut ic haslanmis yumurta ye kasar peyniri ye. İnan ben faydasini gordum. Allah hepimizin bebeklerini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.
Kendi kendini surekli olumlu dusunmeye yonlendir. Stres yaptikca bebek de strese giriyor. Elinde degil biliyorum ben de kucagima alana kadar stres yapicam ama direniyorum :)