Anneler korona izni 23+0 da mı alınıyor 24+0 da mı yani 24. Hafta dolması gerekiyor mu
mesela 32. Haftada başlayan izinde de 31+0 da mı çalışabilir raporu alınıyor 32+0 da mı. Abimin düğün tarihine karar verecegiz de önemli lütfen bilen izin alan yaZsın ☺️