345622 Yolu yarılayan bizleriz sizler maaşallah bitirmişsiniz :)) sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Fatmaada2015 Biz 28 olacağız Pazartesi we kalıyor 10 haftamız Benim 3.sezeryan olacağı için 38 we 39 arası alınacak inş erken olmazsa bitti sayılır yolun yarısı 20 haftayı bitirmektir
Hfeeling Yolu çoktan yarıladık onu demedim aslında, ilk üç ay benim kabus gibiydi oyuzden ben onu pek saymadım :)