Yduygu Bizde de 17.haftada var demişti doktorum çoğunlukla kendiliğinden kaybolur hiç korkma demişti, ikili ve dörtlü testlerimin sonucu temiz gelmişti. Bi sonraki randevuda gerçekten de hepsi kaybolmuştu çok şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Darısı başınıza, inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻