Derya1453 valla canım benim de ilk hamileliğim bende devamlı araştırıyorum okuyorum öyle bilgi edinip öğreniyorum dediğin gibi kızım da kendini bir tarafıma kendini çok topluyor yani kasıyor hatta canımı yakıyor çoğu zaman doktoruma danıştım kasılmaları takip et 3dkkya bir kendini çok toplayıp kasarsa gel hemen dedi doğum habercisi olabilir dedi bende o yüzden baya tedirginim sende takip et sürekli kasıyorsa kendini doktora görün derim en azından danışmalısın