irorkay Kızlar mesela çok yediğim bir günün ardından tartıya çıktığımda 2.2.5 kilo fazla çıkıyorum 3 gün normal beslendiğimde yine çıkıyorum eski kiloya inmiş oluyorum. Sizde de oluyor mu böyle? 🙊🤣
34_21_23 irorkay allah Allah öyle mi oluyormuş 😂 bağırsakların boş olmasına da dikkat edin ama. Ben bilerek eve tartı almadım tartıldıkça kafayı bozarım diye o yüzden yaşamadım bu durumu 😀
Buketkucuk irorkay ben doktordan doktora tartılıyorum, evimde tartı olmadığından değil psikolojim bozulmasın diye 🤭
irorkay Buketkucuk 34_21_23 ahahaha ben de böyle oluyor ya nedense acaba başka yaşayan var mı diye çok merak ettim 🤣