Şeker yüklemesi yaptırmakla iyi yapmışşın öncelikle çünkü evde ölçeceğin aletle gizli şekerin olup olmadığı belli olmuyor. Benim de 94 çıkmıştı açlık şekerim senin 90 çıkmış yüksek değil yani dengeli beslendiğin de sorun olmaz çok tatlı ve beyaz un tüketme, onun yerine tam tahıllı ekmek günde 2 dilim tüket bol yoğurt tüket dengelesin 🌸 geçmiş olsun