Kızlar 38+3 haftalık gebeyim. Bu hafta en son salı günü girdim nst ye sancı görünmüyor dedi doktorum. Ama bebeğim çok hareketli ve aşağı baskı yapıyor çok. Bazen durup kalıyorum bu yüzden🙈Sanki çıkacakmış gibi . Bu his doğumun yaklaştığını gösterir mi?