Arkadaşlar merhaba benim karaciğer enzimlerim yüksek çıkmıştı dün hastaneye gittim tekrar tahlil istedi doktor tahlilleri verdim doktor gebelik sarılığı olmuş olabilirsin dedi pazartesi sonucları almaya gidicem o zaman belli olucak
Varmı aranızda gebelik sarılığı yaşayan yada karaciğer enzimleri yüksek çıkanlar