glcn_1289 Busrapotuk demir hapı ve devit 3 kullanıyorlar bazı doktorlar devit 3 e gerek duymuyor bile
Nurcaa Busrapotuk merhaba canım ben de yarın 27. Haftalık oluyorum. Demir’e yeni başladık değerlerimden dolayı. Balık hapı multivitamin takviyesi ve magnezyum alıyorum. Doktorunuza danışın ulaşın omega3 takviyesi bebeğin beyin ve sinir gelişimi için önemlidir. Bazı doktorlar gerekte duymuyor içinize sinmiyorsa gebelikte kullanılan multivitamibkerden eczaneden sizde temin edebilirsiniz.
mrsbiyolog Bende 12+0 itibaren balık yağı,vitamin 20+0 itibaren demir ilacı 24+0 da vücut ağrılarım ve uyuşmalarımdan ötürü ekstra magnezyum kullanıyorum. 25+5 olduk
-Kbra8- Busrapotuk canım bence omega 3 içeren bi vitamin de kullan. Çocuğun gelişimi için de çok önemli. Ben 12.haftaua kadar folik asit. 12den sonra da Demir ilacı d vitamini bir de vitamin ilacı kullanıyorum. 27.haftamdayım. Doğuma kadar da devam dedi doktorum.
Serapveminikleri Busrapotuk Ay 16 haftadan beri Dr bütün ilaçları kesti geçen sadece demir hapı verdi okadar vitamin verin dememe rağmen magnezyum bile yazmadı ya gerek yok diyor adam 😳😏
Ozge2614 27+4üz decavit ferrosanol ve magnezyum kullanıyorum , magnezyuma yeni başladım bu hafta gttigimde yazdı doktor
Fatma098 Busrapotuk ben 27 haftalığım 2 aydır demir habı kulanıyorum devit 3 te 3 aydan beri kulanıyorum
Aysun1983 Busrapotuk gebeliğin başından beri elenetal 1 kullanıyorum 14. Haftadan sonra devit3 ve Demir de kullanmaya başladım ilk zamanlar balık yağı da yazacaktı ama ben hafta 1 kesinlikle yiyorum bazen 2 oluyor ondan yazmadı
Gulizz Ben 228. Haftamdayım asprin 100mg + Devit3 +demir hapı kullanıyorum. Doktorum vitamin haplarına çok sıcak bakmıyor. Besinlerden alıyorum almam gereken vitaminleri.
Gulizz Ben 228. Haftamdayım asprin 100mg + Devit3 +demir hapı kullanıyorum. Doktorum vitamin haplarına çok sıcak bakmıyor. Besinlerden alıyorum almam gereken vitaminleri.