Gul__20 muhtemelen süttür o zaman,bende bi kere baya akıntı bile olmuştu,sütyenin içi lekelenmişti.doğum zamanı yaklaştıkça normal bunlar.ama sıkma sen yine de göğsünü,ben de bi kere merak edip sıktım süt gelcek mi diye,gelmedi,ama iyi ki de gelmemiş😃