Nsbdrkl Merhabalar 25 haftalık hamileyim ara ara bebek kendini sertlestiriyor ve karnım açıyor resmen kendini kasıyor ve karnım semsert oluyor yaşayan var mı bu durumu
Taze-Anne28 Nsbdrkl bende de oluyor bazen hiç olmuyor bazen dediğiniz gibi can acıtıyor. O zaman hemen eşimi çağırıyorum o elini koyunca ona uslu kızı oynuyor 😁
Bsmlh Nsbdrkl ben 27 haftamdayım 25 beri var normal dedi uzun sürmüyorsa artık bu haftalarda olur akabınde sancı yoksa normal
BrcHmt Nsbdrkl 29+6 yım benim de oluyor sertleşme. Küçük küçük masaj yapar gibi elimi üzerinde gezdiriyorum. Sonra zaten pozisyon değiştiriyor ve karnım da yumuşuyor 🤗
Edakuz58 Bnde 27 haftalgm ayni sorun bendede var karnim taş kesiliyor sanki birsey yirtlir gibide ses duyuyorum nasl bseysee
MervErdo Haftamdan beri var sertleşmeye rağmen bebeğin hareketleri devam ediyosa normal demişti doktorum
BrcHmt Nsbdrkl ben doktoruma sormadım tamamen kendi fikrim. Bence adet sancısı gibi can yakmadıkça ve bebek o şekilde kalakalmadıkça sonrasında hareket ettikçe sıkıntı olacağını düşünmüyorum. 🤗
Deryayurt Nsbdrkl bende 23+3 oldum son bir haftadır bendede aynı sorun var sağlık ocağındaki hemşire normal olabiklir dedi ama ilk gebeligimde yaşamamıştım cuma gnü kontrole gidicem doktora sormayı düsünüyorum