Smilesra Kızlar 23.haftadayım şimdiye dek 2 kere oldu resmen altyan iğne batırıldı aniden sanki sanırım ikisinde de sabah erken saatlerde uzun sürmedi sanıyorum 2 dakika falan ama canm çok yandı fitil olarak ilaç kullanıyorum acaba içime bişey mi kaçtı ilacı koyarken diye düsünmeye başladım. Netten baktığımda enfeksiyon erken Doğum rahim ağzı yarası be normal diyenler vardı. Fikri olan var mı endişeleniyorum ? 😩
Heather Smilesra 16. Haftaydı sanırım dr a söylediğimde progrstan fitil vermişti. Enfeksiyonum falan yoktu ama.
Ayselcnt bende de oluyor ara ara.. 36+1 iz.. Ama bişey olmuyor.. Normal herhalde benimki.. Doktora sorabilirsin canım..
Prenses_annesi Bende bugün 24 haftalık oldum 22 haftalıkkendi sanırım altımın ağrısından duramıyordum bildiğin sızlıyordu rahat vermiyordu ama hiç doktora bahsetmedim niyeyse 😁 sonra kendiliğinden geçti bidahada öyle bişey yaşamadım bebek yerini genişletir diyorlar canım ondan oluyormuş ven aklıma kötü bişey getirmedim geçti gitti