Ebruseyda Kızlar sanki bebeğim içime sığmıyor gibi öyle hızlı tepiyorki canım yanıyor baya sıkıştırıyor yani varmı böyle olan?
minikprensesimmm Yediğiniz birşeyden rahatsız olmuş olabilir. veya çok yorgunsanız ondan da etkilenmiş olabilir. Bi duş alın rahatlayacaktır bana da öyle olmuştu o haftalarda
minikprensesimmm Ebruseyda yani bi doktora git canım. Dediğim gibi duş al ikinizde rahatlarsınız bebekle
Ebruseyda minikprensesimmm p.tesi kontrolüm var zaten umarım o zamana geçer olmazsa yatmadan duş alırım tesekkurler
Ebruseyda YusufAsel58 aynen valla bilemedim gazım varda çıkamıyormus gibi sıkışmış gibi değişik dünde pastirmali ekmek yedim omu dokundu napti
Eda-nur2580 Benimde aynı bir tekme atiyo sanki karnım yerinden çıkacak gibi hissediyorum ve aşırı hareketli bi bebek
Eda-nur2580 Toplaniyo bebek gaz var sanıyorum ama değil yani ben sordum doktoruma normal bu dedi bana