Arkadaşlar merhaba 35 haftalık hamileyim 29 haftada kaşıntılarım başladı gerekli testler yapıldı ve gebelik kolestazı teşhisi koyuldu ilaca başladık hemen şu an karaciğer enzimlerim normal seyrediyor. Doktorum 37. Hafta da doğum olması gerektiğini söylüyor ilk doğumum normal olmuştu. Doktor bu doğumunda normal olacağını söylüyor rahme fitil koyarak başlatacakmış. Benim korkularım var normal doğumla ilgili ya bebeğe birşey olursa ya haftam erken olduğu için zor olursa diye. Kolestaz yaşayıp normal doğum yapan var mı acaba