ballisiyavrum Serpiltsn bende 5.gündeyim yerleşme olabilir çok okudum arastrdm bende olmdı henüz.baska belirtiler oldmu cnm
Mavikus777 Serpiltsn bende tüp bebekle hamile kaldım 11 haftalığız çok şükür 🙏🏼 8. ve 9. günde bende de kahverengi leke olmuştu yerleşmeymiş kırmızı olmadığı sürece korkma demişti doktorum umarım hamilesindir :)
Serpiltsn Bsmlh verdim canım dün bi kaç damla geldi bu sabahta bi iki damla yine suan henüz bişe yok hayırlısı bakalım pzt test günüm
Serpiltsn ballisiyavrum canım ben de 5. Günden itibaren göğüs agrısı hassasiyeti var bi de ilk 5 gün çok kabızlık cektim ben, dün de yani 9. Gün kahve leke geldi bi kaç damla bu sabahta geldi yine bi kaç damla ama daha henüz bişe yok
Sevdalianne ballisiyavrum ben de tup bebekle hamileyim. Yerlesme kanamasi hic yaşamadım. Endiselenmeyin belirti aramayin Rabbim yüzünüzü güldürsün insallah
ballisiyavrum Serpiltsn inşallah yerleşiyodur bendede gögüs şişkinliği var transferden 2gün sonra basladı onun haricinde hiç birley yok
ballisiyavrum Serpiltsn bide bende normalde çok kabız olan biriyim hemoroid var hemde.ama transfer gününden itibaren hep kayısı yedim günde iki tane ve kompostosunu yapıp içtim denedinmi cnm sen çok işe yarıyor bence
Serpiltsn ballisiyavrum oo ben neler yapmadım ki en son lavman bile yaptırdı doktor ama hiç fayda etmedi 6. Gün düzeldim çok şükür ya Allah yaşatmasın tekrar
Kucukmucize Serpiltsn canım lavman yerine inciri kuru kayısıyı Az Zeytinyağının içine koyup ye istersen bi dene o kalan yağıda kaşıkla iç.Ben öyle yapmıştım
Serpiltsn Kucukmucize insallah canım sağolasın sen ne kadarlık hamilesin , sende ne gibi belirtiler olmustu