Melikeseko Allah nasip ederse doğum egepol de olacak .sizce nasıl ? Var mı doğum yapan orda ya da yapacak olan ? Suit odaları da varmış.
Gulden Ben de orda doğum yapıcam.. Biara Çınarlıya karar vermiştim ama vazgeçtim.Egepole gidiyorum ve doğumu da orda düşünüyorum.Çevremden hiç olumsuz yorum duymadım doğum yapanlar memnunlar
KaderKrmazAlva Gulden canım bende çınarlıya gidiyorum 2018de egepolun fiyatı ne olacakmış biligin varmı
Gulden [bilinmeyen] İlk Cem Büyüktosuna gidicektim olmadı randevular eşime uymadı birlikte gitmek istediğimizden.Cemil Kaymaz'a başladık öyle de devam etti. Memnunum kendisinden
Melikeseko Benim doktorum Burak Ağca. Çok memnunum kendisinden Egepol ya da kentre yaptırıyormuş. Kent çok pahali.egepolun hemşireleri de çok iyimis. İnşallah saglikla güzel geçer dogumlarimiz.😊😊
Esraprldr 1900 e foto çekimi dahilmiş ama 2018 fiyatlarını henüz ben de bilmiyorum pazartesi öğrencem kontrole gidince 😕
Esraprldr Melikeseko doğumdan sonra odada oluyo diye biliyorum ama yanlış bilgi de vermek istemem. Detaylı şekilde pazartesi öğrenicem 🙄
guldenyelkenkayali Bir de birşey sorucam Egepolle ilgili birşey duydum. Eğer normal doğum yaparsan o an kim nöbetçiyse o yaptırıyormuş doğumu. Bu doğru mu acaba?