Kızlar ultrasona göre 5+3 ama sat a göre 7 haftalığım aşırı yorgun hissediyorum yataktan kalkarken bile dayak yemiş gibi heryerim ağrıyor bulantı ilacı da kullanıyorum prilam Dr o olmasa asla birşey yapamam çünkü. Benim gibi olanlar var mı acaba 😔 ya da geçecek mi çünkü normalde çok tez canlıyımdır şimdi yapamamak benim sinirlerimi bozuyor