Merhaba arkadaşlar 27+5 haftalığım uzun zamandan beri nefes darlığım vardı ancak bu ara iyice çoğaldı gündüz gece özellikle yatınca aç ya da tok olayım her durumda nefessiz kalıyorum sonrasında başıma bir ağrı giriyor beynimin içinde bi ağrı oluyor aslında ve sonrasında tansiyon düşüyor her zaman düşmese de yorgun hissediyorum sizlerde de var mı Böyle durumlar 🥺