Anneler merhaba dun itibariyle dogumumu yaptim yirtiklarim var su uciyorum meyvesuyu yuruyus ama hala idrarimi yapamiyorum sunda ile aliyorlar bana diyolar sen yapabilirsn kendin yapmiyorsn canm okadar agriyor ki hastanedekilerin umrunda deil Allah rizasi icin bu sorunu yasayip nasil cozum buldunuz