Merhaba hanımlar Antalya ya yeni taşındım ve nilsem hanıma gitmek istiyorum gerçekten anlatıldığı gibimi hani şöyle söyleyim ilk muayene de bile Güler yüzünü gösteriyor mu beni sakinleştirip espriye yatkın bi doktor mu bundan önceki doktorum çok iyiydi maalesef taşınmak zorunda kaldım istiyorum ki bana muayene de güzel şeyler söylesin gülümsesin bi sonraki muayene yi iple çekeyim yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten istediğim Güler yüz