aslzyn44 doktorunuza muhakka demeniz gereken bir durum. Kansızlık durumunuz yakın takibe alınmalı. Daha öncesinde kan nakline ihtiyaç duydunuz mu bilmiyorum ama bazı tiplerinde ihtiyaç duyuluyor. gebelikde bu hastalığı olmayanlarin bile kanı düşerken sizin daha çok kansizliginiz olabilir yakın takip etmek gerekir. Kanınız düştükçe kalp çarpıntınız baygınlık hissi aşırı yorgunluk olabilir. Doğumda doktorunuz bunu bilmeli ona göre önlem almalı. Geçmiş olsun. Umarım hafif seyirli tiptir sizinki ve herhangi bir sorun yasamazsınız. Bu hastalığa sahip bir sürü sağlıkla doğum yapan kadın gördüm. Gönlünüzü ferah tutun ama mutlaka kadın doğum doktorunuzu bilgilendirin.