mvdlrnr canim bende cok araştırdım gittim e bebekte herseyi araştırdım. Joie litretax 4 veya 3 alacaktım ama cevremde ikisini de kullanan arkadaşlarım var cok ağır dediler taşıması felan. Benim apartmanda asansör yok o yüzden hafif birsey olmasi gerekiyordu benim için ve bir zamandan sonra cocuk daha da ağırlasacak. E bebekte mağaza yöneticisi joie chromenin litratax 4 e göre cok daha ağır olduğunu tek özelliğinin aradaki farkın sadece çift yon olduğunu söyledi. Ben uzun araştırmalar sonucu joie Brisk Lx aldim icine pusette oluyor ve baston bebek arabasi doğumdan itibaren kullanılıyor. Puseti kullanicagin en fazla 5 6 ay bana hediye geldi yoksa almazdım bile yani tercihin hafif bir bebek arabası olsun şimdiden kolay gelsin