Merhaba, haftalardır 12. Haftayı doldurmayı bekledim. Sırf yaşadığım sorunlar geçsin diye. 12+2 oldum ama hala çok halsizim ve iştahsızım. Mide bulantım geçti ama hala yemek yerken keyif alamıyorum. Çok zorlanıyorum. Yemediğim halde sık tuvalete çıkıyorum. Ne zaman geçer bu sorunlar dersiniz ? 😢