AycanAycan19 Merhaba hanımlar pazartesi günü 26 haftalik oluyoruz. Dr. şeker yuklemesine çağırdı sabah kahvaltisini yapabilirsin dedi. Dikkat etmem gereken birsey varmi aceba yemem gereken yada ne yemeliyim o gün. Sohbet edelim😍
Nslhnkr AycanAycan19 benim doktorumda aynısını demişti. 50 mg içirdi. Kahvaltını yap dedigi için dikkat etmen gerekn bişi yok. Doktorunuz dediği şekilde hareket edin yeter
AycanAycan19 Gizmolata aynen bnde sasirdim tok gel3bilirsin diyince ama cok abartmamak sartiyla dedi bnde sadec3 yarim ekmek birsey yiyim diyorumm🤷♀️😍
Mom084 E bende yaptırdım salı günü ama aç gittim kan aldılar sonra 75 mg şeker yüklemesi yapıldı 1.saat ve 2. Saat kan aldılar ve ben sonra yemek yiyebildim Hatta dedim artık midem bulanıyor
AycanAycan19 Mom084 neden bana oyle dediki sordum ozellikle ac mi gelmeliyim diye abartmamak sartiyla sabah kahvaltini yap dedi🤔 yapmadan mi gitsem