Esin25 Yemek yerken dolgum çıktı dolgu yaptırmam lazm iğne fln yapıyolrmıydı dolgu yaparken baya olduydu hatrlamıyorumm 🙁
MiniCooperAnne @Esin25 Bana iki defa dolgu yapildi canim.😂😂 O da ilki dustugu icin tekrar yapildi. Sorun yok.
Esin25 MiniCooperAnne nasl yaptılar iğne fln yapmıyolr dimi direk dolgu malzemsinimkoyup yapıyolr 🤲🏻🙏 sağl canm valla rahatladım korktuydum ya
Esin25 Busbus58 heee iyiymiş çok sevindim dopumdan korkmuyorum şu iğne beni korkutuyodu 🤲🏻 Sagl cnm allah razı olsn
Egemenim2018 Ben 13 haftalıkken yaptırdım iğnesiz yaptı ağzıma bir sprey sıktı hiç acı ağrı hiseettmedim
MiniCooperAnne @Esin25 3 ayim yeni bitmisti, evet igne de yapildi. Ama ben igneden korkmam. Ilac icmekten nefret ederim, keske hep igne yapilsa.😂