Bebek kıyafetlerinizi kullanmadan önce kaç derecede yıkadınız yıkayınca bozulma oldu mu?Birde deterjan olarak ne kullandınız?Hangi marka nerden aldınız?İllaki bebekler için olan deterjanda mı kullanmak gerekiyor?Farkındayım çok soru oldu ama bir arada hepsini sormak istedim🙈🤗