Merhabalar 30+5 haftalık hamileyim. 20li haftalarda çatı ağrısı başlamıştı ama şu son 1 haftadır artık sakat gibiym gerçekten 😣 yatakta dönemiyorum yürüyemiyorum. Ayıptır söylemesi popo kemiklerim ağıyo vajinamın acıyor. Daha doğuma da çok var
napcam Bilmiyorum. Ne yapsam geçer sizin yaptıgnz bişey varmı çok çaresizm🙈🤦♀️🤦♀️