23.haftadan sesleniyorum o tat hala devam ediyor tat mı daha doğrusu tatsızlıkmı sarımsaklı yoğurt yiyorum mesela hani sarımsak yani bi tat kalır değil mi ağızda ama yok ağZım tatsız 😭😂o kötü tadı gidermek için mecburen meyve falan yiyorum yedikten bir kaç saniye sonra yine başa sarıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️