Bende 4 senelik evliyim. Bu sene 3.denememde tuttu çok şükür 🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin İnşallah 🤲🏻 ama hiçbir zaman negatif olma, hep pozitif ol. Gerçekten çok işe yarıyor, ben hep takardım ama bu seferki olacak dedim. Hep umutlu oldum ve çok şükür kavuştum. Sende öyle yap, bol bol dua edicem sana ❤️❤️