60Hasretelaa Arkadaşlar devlet hastanesine gidiyorum ben ve 38 haftaligim.doktor çatı muayenesini suan yapmayacağını dogumda 4.5 cm açılma olup o an yapılmadan dar yada geniş oldugunun anlaşılamayacağını soyledi ve bebegimin iri oldugunuda söyledi.normalmi sizce??
Elifdilara 60Hasretelaa evet canim çünkü çatı esas dogum aninda esniyor.onceden muayene yapmanın hic bi anlami yokmuş kandırıyorlarmış hepimizi
Deletedmom_26 60Hasretelaa asıl doğru ve sağlıklı olan bu aslında içinde şüphe olmasın doğum şeklin son zaman belli olur zaten hayırla sağlıkla alırsın kucağına inşAllah
Efegultek Evet devlet Hastanesi yapmıyor önceden. İlk hamileliğim de nst de sancım çıkana kadar alttan muayne edilmedi. Cıktıktan sonra acılmaya bakıldı.Şu anda da 38+4 haftalıgım yine alttan muayne yapılmadı. Dogum olacağı güne kadar da yapmayacaklar büyük ihtimalle.
yakamoz En doğrusu bu inanın. Dün yine bir başlığın altında da yazmıştım bu ancak dogum anında belli olur. Bir arkadaşıma çatın musait normal dogurabilirsin dendi ama dogum anında genisleme olmadığı icin sezeryana çevirdiler. Bu o an belli olacak bir durum doktorunuz en doğrusunu yapmış