SeNeM 2 sene geçmesi gerekiyor cnm sezeryandan sonra.benim 4 yıl geçti tabi kesinlikle sezeryan dan sonra normal doğum yaoabilirsin herşey yolunda gittiği takdirde.zaten ben yurt dılında yaşıyorum burda mecbur olmadığı müddetçe sezeryan yapılmaz yapılmıyo. Biraz önce bahsettiğim gibi yakın bi arkadaşımın ilk çocuğu tersti makat gelişiydi sezeryan oldu ama ikinci çocuğu doğum pozisyonundaydı ve normal doğurdu🙏🏻Türkiye deki doktorların bazıları malesf öyle yapıyo ilki sezeryan diye ikinciyide sezaryan yapıyo ama yurt dışında öyle deil. Herşeyin doğal ve normal yollardan olması taraftarılar ve çok mantıklı aslında.eskiden sezeryan yoktuki annelerimiz nasıl doğum yapıyordu.