Merhabalar 20 haftalık hamileyim 1 haftadır geçmeyen kasık ağrım var sağ kasığımda otururken veya yatarken problem yok ama ayağa kalktığımda sağ ayağımın üzerine basamıyorum ağrıdan eğilirken hareket ederken çok ağırıyor fikri olan var mı yani hamilelikte olan kasık ağrısı bu şekilde mi kendini gösterir yoksa sancı şeklinde gelip geçer mi ilk hamileliğim böyle problem yaşayan var mı acaba ?