Bsrkst Merhaba kızlar daha önce bir kaybım oldu ve şu an tekrar bebek bekliyoruz. Riskli gebelik için doktor öneriniz var mı?
Fatoscelik1 Bsrkst benim kızkardeşimde 6 aylık anne karnında öldü şimdi yine hamile 5 aylık oldu çok şükür maşallah herşey çok güzel gidiyor doktoru var ilk başından bu yana çok çok iyi tavsiye ederim Abdullah görmen özel kliniği var Sanko hastanesi civarında
E2M Bsrkst Tuncay yüce- Abdullah Göymen- İbrahim Halil Özdurak- Bülent Kahraman önerebileceğim doktorlar
Tuubaakkc Bsrkst tuncay hoca var riskli gebelik uzmanı. Kendi kliniği de var liv hastanesinde de başlayacaktı
Ozlemplt Defa life Arif deniz benim de düşük tehlikem vardı doktor sayesinde atlattığını düşünüyorum çok da ilgili tecrübeli bir doktor